Senin, 08 Agustus 2011

12 Titik Gairah Lelaki


Ternyata Lelaki nga jauh beda ya dengan Wanita ?
Bedanya Wanita punya 14 titik plus 1 titik pusat = 15 titik, sedangkan cowok cuma punya 12 titik plus 1 titik pusat = 13 titik.

Dimana ajakah letak Titik Gairah bagi Lelaki ? Mari kita simak artikel dibawah ini.

12 titik Gairah Bagi Lelaki

1.BELAKANG TELINGA.
Ada lelaki yang begitu sensitif dikawasan belakang telinga, Jangankan dicumbu malah disentuh saja sudah membuatkan lelaki kegelian . Saat dicumbu ghairah lelaki akan mulai memuncak. Gesekan lidah akan menimbulkan rangsangan yang hebat. Kerana terlalu suka kadang kala lelaki akan memiringkan kepalanya bagi membuka peluang kepada pasangan untuk menjelajah lengkuk yang terletak dibelakang telinga.

2. TELINGA
Coba terka kenapa pasangan anda seting mencumbui atau menjilat telinga anda Jawabannya adalah karena dia berharap anda akan memberi perhatian yang sama pada telinganya. Menurut penulis buku How to Be A Great Lover, hormon lelaki yaitu testosteron sangat mempengaruhi kepekaan daerah sekitar telinga. Maka tidak heranlah jika rangsangan pada telinga lelaki lebih berkesan berbanding telinga wanita. Lelaki akan naik ghairah apabila cuping telinganya dikulum atau dihisap.

3. BAHAGIAN BAWAH TULANG TENGKORAK
Menurut ahli terapi pakar urut profesional biasanya akan mengelak kawasan urat nadi dan saraf yang tidak berotot. Kerana kawasan ini adalah daerah berbahaya dan pantang tersentuh. Daerah ini sangat sensitif terhadap sentuhan . Kulit dibahagian ini lebih tipis karena banyak saraf yang berkumpul. Oleh karena itu lelaki mudah terangsang apabila disentuh. Sentuhan pada daerah berbahaya yang berada dibawah tulang tengkorak ini boleh membangkitkan gairah. Usapan ringan di daerah ini dapat menambah keintiman anda dengan pasangan.

4. BAHAGIAN BAWAH LENGAN
Ramai yang mengakui sentuhan ringan di daerah ini yaitu dari pergelangan tangan hingga siku cukup untuk
merangsang ghairah. Tetapi sentuhan yang terlalu cepat dan kasar tidak akan menimbulkan sensasi erotis. Ciuman pada daerah ini akan menambahkan lagi rangsangan dan sudah pasti gejolak seks anda meluap- luap.

5. PANGKAL LEHER
Gigitan kecil ala vampire dibahagian otot besat yang terbentang dari leher hingga kebahu juga boleh memancing gairah seksual lelaki . Ketegangan pada otot menambahkan lagi nikmat gigitan. Malahan dia akan membuatkan anda berasa seolah-olah tidak sabar untuk melayar bahtera

6. ATAS BIBIR
Bahagian muka paling sensitif terletak diatas bibir. Disitulah terletaknya ujung saraf perasa. Sentuhan selembut mana pun mampu membuat anda dalam keadaan aduhai. Apa lagi bagi lelaki berkumis tipis. Bagian ini boleh diusik dengan lidah. Sentuhan-sentuhan lembut seperti bulu ayam atau apa saja benda berbulu dan lembut akan membuat sentuhan lebih bermakna.

7. KULIT KEPALA
Antara sebab lelaki suka ke salon ialah kerana ketagih urutan di kepala.. Semua lelaki termasuk yang botak akan menyukai urutan dibagian kepala , kulit dibagian kepala sangat tipis dan menyimpan terlalu banyak sarang perasa. Untuk melakukannya coba berbaring di pangkuan pasangan dan minta dia ramas kepala anda. Gairah anda dijamin akan menjalar.

8. PUTING
Puting lelaki amat sensitif tetapi dia sering diketepikan. Padahal sentuhan pada puting dapat mempercepatkan
proses orgasme. Dianjurkan supaya pasangan anda meletakkan sebelah tangannya pada dada anda sambil jari jemarinya bermain-main lembut putting dada anda, manakala sebelah tangannya lagi mengusap lembut bagian perut. Sudah tentu gairah anda menggebu. Tapi ingat ! walau apa pun yang dibuatnya pada puting anda pastikan dia tidak diperlakukan dengan kasar karena dia akan merasakan gairahnya.

9. TAPAK TANGAN
Tapak tangan antaradaerah yang sangat sensitif untuk dirangsang. Urat-urat kecil dibagian ini begitu peka dengan gesekan atau urutan. Jika diurut pada bagian ini anda akan berasa cukup gairah seolah-olah anda ingin melakukan hubungan seks ketika itu juga.

10. JEJAK CINTA
Jejak cinta terletak diantara pusat hingga ke rambut kemaluan. Kawasan ini jika ditekan secara perlahan-lahan akan membangkitkan sentuhan erotis. Hal ini boleh dilakukan dengan gerakan melingkar menggunakan seluruh jari ( ini boleh dicoba sendiri )

11. TULANG TONGKENG
Kedudukan tulang tongkeng terletak pada bagian paling bawah tulang belakang. Daerah ini akan memberi kenikmatan tersendiri jika disentuh dengan lembut. Mengurut daerah ini dengan losyen boleh memberi kesan yang luar biasa kepada anda.

12. TULANG PINGGUL
Bagian ini banyak terdapat saraf-saraf perasa karena letaknya berdekatan dengan alat kelamin. Nafsu akan bergelora apabila kawasan ini diremas atau digigit.

13. PLUS.....
Bagian pusat Lelaki yang jika disentuh, diraba, diremas, atau bahkan digigit, dikulum, dll akan menimbulkan sensasi dan gairah yang menggelora dan akhirnya saat itu juga akan dirasakan keinginan untuk segera bercinta hingga dia bisa mendapatkan apa yang dia inginkan dengan mengeluarkan laharnya. iWOW.....!!!

0 komentar:

Posting Komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More